lördag 20 september 2008

Inga överraskningar

I Berlin har livet de senaste dagarna flutit på utan överraskningar. Jag har besökt en IMAX (3D-biograf), köpt fotbollskor och umgåtts med Nora. Igår hade vi en riktigt lugn och skön fredagseftermiddag. Vi sov middag fram till 19. Sedan var vi och shoppade fram till 22. Det ligger nämligen ett sjukt stort shoppingområde 5-10 min från min lägenhet. Det var oväntat mysigt att gå i affärer så sent.

Idag tänkte jag inte heller anstränga mig så värst mycket. Skriva lite på en tyskauppsats, läsa lite och kanske lite senare gå ut. Alternativt spela poker med ett gäng finnar. =)

2 kommentarer:

Gro sa...

Fotbollsskor? :o

Jonatan sa...

Visst var det oväntat? Jag har gått med i ett fotbollslag. Det är faktiskt jätteroligt att spela. Två träningar/vecka och snart börjar matcherna. Ett väldigt kostnadseffektivt, sällskapligt och regelbundet sätt att få motion här. =)